GARANTERET TILFREDSHED ELLER PENGENE TILBAGE

Vi er så sikre på, at du bliver glad for dine ACUVUE® kontaktlinser, at vi tilbyder en tilfredshedsgaranti! Hvis du ikke er 100 % tilfreds med dine kontaktlinser, giver vi dig pengene tilbage. Find ud af hvordan herunder.

SÅDAN FÅR DU PENGENE TILBAGE

Før du indsender et krav om at få refunderet dine penge, bør du drøfte din utilfredshed angående kontaktlinserne med din optiker, da det kan hænge sammen med din øjensundhed eller dit syn.

Hvis du stadig ønsker at kræve pengene tilbage efter at have talt med din optiker, skal din optiker validere dit krav med sit stempel og datere og underskrive i det dertil beregnede felt. Alle krav om refunderinger skal foretages inden for 6 måneder efter købsdatoen.

Send den udfyldte kravsformular til den adresse, der er angivet på formularen, sammen med din kvittering og eventuelt ubrugte kontaktlinser i pakken, som beskrevet i vilkår og betingelser herunder.

Alle refunderinger udbetales ved overførsel til konto. Påregn mindst 30 dage til ekspedition af en anmodning om refusion, som opfylder disse betingelser.

Se de fulde detaljer i vejledningen samt vilkår og betingelser herunder.

Vilkår og betingelser:

  1. Denne tilfredshedsgaranti gælder kun ACUVUE® kontaktlinser, der er købt i Danmark
  2. Kun et krav om refundering per person. Gælder kun for personer over 18, som bor i Danmark. Krav om refundering fra grupper eller organisationer tillades ikke. Kun krav om refundering fremsat ved brug af et officielt refunderingsansøgningsskema accepteres. Instruktionerne i refunderingsansøgningsskemaet er en del af disse vilkår og betingelser.
  3. Før du indsender et krav om refundering, skal du besøge din optiker for at drøfte din utilfredshed med kontaktlinserne, da det kan være relateret til øjets sundhed eller synet. Hvis du stadig vil indsende et krav om refundering, skal din optiker validere dit krav om refundering med deres stempel, dato og underskrift i boksen nedenfor.
  4. Alle refunderinger er på 100% af kontaktlinsernes pris og portoomkostningerne til AREL-DATA. Omkostninger til professionelle øjenundersøgelser, eller andre services samt portoomkostninger for linsekøb er ikke inkluderet i dette tilbud og vil ikke blive refunderet.
  5. Alle refunderinger udbetales ved overførsel til konto. Påregn mindst 30 dage til ekspedition af en anmodning om refusion, som opfylder disse betingelser.
  6. Johnson & Johnson AB påtager sig ikke ansvaret for refunderingsskemaer der går tabt, forsinkes eller beskadiges i posten. Refunderingsansøgningsskemaer med utilstrækkelige adresseoplysninger eller som er ufuldstændige, beskadige, fotokopierede, ulæselige eller ikke indeholder de nødvendige beviser om det købte produkt vil blive afvist, og vil ikke blive sendt retur. Bevis for afsendelse er ikke bevis for modtagelse.
  7. Alle krav om refunderinger skal ledsages af et originalt købsbevis, der angiver den pris, der blev betalt for linserne og købsdatoen. Reproduktion, ændring, salg, bytte eller køb af refunderingsansøgningsskemaer eller købsbevis er ikke tilladt.
  8. Alle krav om refunderinger skal foretages inden for 6 måneder efter købsdato, underlagt betingelse 10 nedenfor.
  9. Alle refunderingsansøgningsskemaer for ACUVUE® endagskontaktlinser skal vedlægges mindst 75 % af antallet af købte kontaktlinser i originalforpakning. Alle refunderingsansøgningsskemaer for ACUVUE® flerdagskontaktlinser skal vedlægges mindst 65 % af antallet af købte kontaktlinser i originalforpakning.
  10. Krav om refunderinger kan højest udgøre 1 års forsyning af kontaktlinser. Årsforbrugsberegningen baseres på brugsskema anbefalet af Johnson & Johnson.
  11. Krav om refundering kan kun behandles efter du har informeret din optiker om at du ikke er tilfreds med kontaktlinserne.
  12. Dataansvarlige for dine personlige oplysninger er Johnson & Johnson AB. Dine personlige data vil kun blive brugt til at administrere dette tilbud og til at udbetale til konto. Vi leverer dine personlige oplysninger til AREL-DATA, som vil kontrollere refunderingsberettigelse og foretage refunderingen for os. Du kan til enhver tid tilbagekalde samtykke ved at kontakt os på [email protected] eller +46 84702400, men hvis du gør dette, kan vi ikke foretage en refundering.
  13. Du har juridiske rettigheder i forhold til de købte linser, herunder at varerne skal være som beskrevet, egnet til formålet og af tilfredsstillende kvalitet. Denne tilfredshedsgarati påvirker på ingen måde dine rettigheder. Firma: Johnson & Johnson AB, Kolonvägen 45, 170 67 Solna, Sverige. E-mail: [email protected]

KOM I GANG MED KONTAKTLINSER